در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

۱۳۹۰ فروردین ۱۹, جمعه

و من نمیدانم چرا فکر میکنم که حمله به اشرف کار خود مسعود رجوی است!

قرارگاه اشرف، یک پایگاه نظامی متعلق به سازمان مجاهدین خلق ایران است، که در شمال شهر عراقی خالص و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری بغداد و ۸۰ کیلومتری مرز ایران در شرق عراق قرار دارد. اعضا و هواداران سازمان مجاهدین و برخی از ساکنان قرارگاه اشرف، از آن به عنوان شهر اشرف یاد می‌کنند. قرارگاه اشرف در سال ۱۳۶۵ خورشیدی، و پس از انتقال مرکز اصلی سازمان مجاهدین خلق ایران به عراق تأسیس شد.


اسم پایگاه نظامی اشرف، به یاد اشرف رجوی، همسر اول مسعود رجوی، رهبر کنونی آن سازمان و از زندانیان سیاسی در دوران حکومت پهلوی نام‌گذاری شده که در سال ۱۳۵۷ به هم‌راه آخرین دسته زندانیان سیاسی از زندان اوین آزاد شد و در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۶۰ به همراه موسی خیابانی نفر دوم مجاهدین در شرایطی که محل سکونت آنها در زعفرانیه، تهران توسط نیروهای سپاه پاسداران مورد حمله قرار گرفت، کشته شد.

در این واقعه علاوه بر اشرف، ۲۳ نفر از جمله موسی خیابانی مرد شماره ۲ سازمان، آذر رضایی همسر موسی خیابانی در درگیری مسلحانه کشته شدند.

بی گناهان اشرف!افرادی که خیلی از آنها در سنین جوانی بی خبر از آینده شان مغلوب شده افرادی شدند که امروزه خود رارهبران آزادی ایران مینامند.والان راه گریزی ندارند جز خودسوزی و جان فشانی برای افرادی که شاید حتی به آنها اعتقادی هم نداشته باشند!!!

عقیم کردن زنان و مردان,جدایی فرزندان از والدین و نگهداری آنها در کمپ های جدا برای ساختن ارتش آینده,بازی با اعتقادات بسته افراد کور شرکت کردن در عمليات جاري روزانه (دادگاه‌هاي تفتيش عقايد) ، غسل روزانه (پاك كردن گناهان از طريق اعتراف كتبي و شفاهي) ، گزارش خواب خود را به مسئول تشكيلاتي‌ات ، فكر نكردن به اقوام و خانواده خود ، دانستن خود به عنوان همسر رهبر تشكيلات و محرم اوهمه اینها جنایاتی است از سوی این سازمان که حتی در مقایسه با حکومت جمهوری اسلامی ایران هم وحشتناک تر و زشت تر است.



و امروز 19فروردین 1390-8آوریل2011بازهم اردوگاه اشرف و افراد چشم بسته ای که خود را قربانی بتهای مدرن میکنند.بتهایی چون مریم و مسعود رجوی که سالیان دراز حتی از حال اشرفیان بی خبرند.


مسعود رجوی همان فردی که در ابتدای عضوی ساده و ناشناخته بود و بسیاری میپنداشتند مسعود در که کشتن موسی خیابانی و اشرف ربیعی همسر وی دست داشته است.

و من نمیدانم چرا فکر میکنم که حمله به اشرف کار خود مسعود رجوی است!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر