در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

درگذشت ناگهانی یکی از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات


جرس: به گزارش منابع حقوق بشری، یکی از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات، پس از حدود هشت ماه زندان، بعد از آزادی ناگهان هر دو کلیه اش از کار افتاده و جان می بازد.


به گزارش كانون حمایت ازخانواده های جان باختگان و بازداشتی ها، این بازداشتی اعتراضات سال گذشته، قبل از درگذشتش وصیت می كند كه اعضای بدنش را به مردم هدیه كنند و خانواده داغدار نیز، وصیت فرزندشان را انجام می دهند .


این گزارش افزود "پدرو مادر پیر این زندانی سیاسی توسط رژیم تهدید شده اند كه به كسی چیزی نگویند و آنها نیز از ترس جان مابقی فرزندانشان سكوت كرده اند و این درد جانكاه و بزرگ را جایی بازگو نكرده اند . "


خبرنگار كانون كه توانسته بود با یكی از اعضاء این خانواده صحبت كند می گوید كه عضو خانواده فقط به شرط مشخص نشدن اسم خانواده حاضر به بیان این خبر شده است .این عضو خانواده بیان كرده است كه درد ها و داغهای مردم خیلی بیش از آن چیزی است كه درسایت ها وخبرها آمده است و فقط آن قسمتی را شامل می شود كه بیان شده و علنی گشته اند و بسیاری رنج ها و شهادت ها و رازهای نگفته وجود دارد كه در قلبها و نگاههای مردم ستمدیده باقی است و تا بحال بیان نشده است .


افرادی چون حسام ترمسی و چندین نفر دیگر از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات سال گذشته نیز، بعد از آزادی از ماهها زندان، ناگهان دچار بیماری ها و عوارض ناشناخته شده و بستری گریده اند و کسی هم پاسخگوی آنان نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر