در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

جوانان اعتماد ملی: مسئولان با عوامل ترور قاطعانه برخورد کنند


جوانان اعتماد ملی: مسئولان با عوامل ترور قاطعانه برخورد کنند

جرس: حزب اعتماد ملی با صدور بیانیه ای، ترور اساتید علمی و نخبه های هسته ای کشور را به شدت محکوم کرده و آن را در راستای شیطنت های صهیونیست ها در آستانه برگزاری نشست کشورهای ۱+۵ ارزیابی کردند.


جوانان حزب اعتماد ملی خنثی سازی این توطئه ی جدید دشمنان را در صبوری و هوشیاری ملت، اتحاد و همدلی گروه ها و جناح های سیاسی و واکنش سریع و قاطع دستگاه های امنیتی برشمردند.


به گزارش سحام نیوز، متن بیانیه صادر شده توسط سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی بدین شرح است:

بسمه تعالی

انا الله و انا الیه راجعون

لابی های صهیونیستی با هدف فضاسازی کاذب علیه انرژی صلح آمیز اتمی ایران و ایجاد فشار سیاسی در مجامع بین المللی و کسب دستاوردهایی همچون تحریم های سنگین علیه ایران، گویا نتایج رضایت بخشی را برای آنان به ارمغان نداشته که اینگونه شیطنت های تروریستی صهیونیست ها در آستانه برگزاری نشست مهم ۱+۵ ، بحران سازی سیاسی در حل مسائل هسته ای و رویارویی بیش از پیش غرب و ایران را در دستور کار قرار داده اند.

چنانچه؛ بار دیگر شاهد تلاش مذبوحانه دشمنان کشور بودیم که جامعه ی علمی و دانشگاهی و در راس آن نخبگان و دانشمندان ایرانی را مورد کینه توزی های خود قرار دادند و حادثه تلخ، غم انگیز، غیر انسانی و وحشیانه ی ترور دوباره بر میهن همیشه سرافرازمان سایه افکند که البته به یاری خداوند متعال همچون گذشته با صبوری و هوشیاری ملت، اتحاد و همدلی گروهها و جناح های سیاسی کشور در قبال دشمنان میهن و هوشیاری و واکنش سریع و قاطع نیروهای امنیتی و انتظامی، توطئه های هدفمند دشمن خنثی خواهد شد.

سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی ضمن محکومیت شدید این حرکت ددمنشانه و غیرانسانی، به گردانندگان این سناریوی خیمه شب بازی کثیف تروریستی اعلام میدارد که هیچ مانعی توان ایستادن مقابل عزم و اراده ملت ایران را نخواهد داشت. چه؛ ملت سرافراز ایران طی سه دهه دست و پنجه نرم کردن با تروریست ها، دستاورد اتحاد، مقاومت، سرافرازی و سربلندی را به جهانیان عرضه داشته و اثبات کرده اند.

سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی، ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهید دکتر شهریاری، صبر و شکیبایی را برای بازماندگان آن شهید عزیز و سلامتی و شفای عاجل برای دکتر فریدون عباسی و همسران این دو عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی (ساجد)
دهم آذرماه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر