در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

احمد منتظری طی تماس با خانواده نسرین ستوده، از آنها دلجویی کرد

احمد منتظری طی تماس با خانواده نسرین ستوده، از آنها دلجویی کرد

جـــرس: بنا به گزارش منابع خبری جرس، احمد منتظری طی تماس با همسر نسرین ستوده، وکیل مدافع زندانی، آخرین وضعیت این فعال حقوق بشری را پیگیری کرده و از خانواده وی دلجویی بعمل آورد.


بنا به این گزارش، فرزند ارشد مرحوم آیت الله العظمی منتظری، در تماس تلفنی خود با رضا خندان، آخرین وضعیت پرونده و اوضاعِ آن فعال مدنی بازداشتی که اخیرا اعتصاب غذای طولانی مدت خود را شکسته، جویا گردید.


گفتنی است بعد از گذشت یک ماه بی خبری از ستوده، روز سه شنبه هفته گذشته (چهارم آبان ماه)، خواهر این فعال حقوق بشری وی را در زندان اوین ملاقات کرد و از شکستن اعتصاب غذای او خبرداد.


به گفته همسر ستوده، در پی تماس تلفنی از دادسرای اوین، خواهر نسرین به زندان اوین مراجعه کرد و توانست حدود نیم ساعت با وی ملاقات داشته باشد.


گیتی ستوده پس از دیدار با خواهرش گفته بود "حال عمومی و وضعیت روحی نسرین خوب بود، هر چند به خاطر اعتصاب غذا، لاغر شده بود."


گفتنی است همسر نسرین ستوده (رضا خندان) هنوز پس از گذشت بیش از یک ماه و نیم از بازداشت وی، نتوانسته با او ملاقات کند و نزدیک به یک ماه است که نسرین ستوده با خانواده و فرزندانش نتوانسته تماس تلفنی داشته باشد.


این فعال حقوق بشری، از روز ١٣ شهریورماه سال جاری بازداشت و به سلول انفرادی در زندان اوین منتقل شده است.
ستوده از سوم مهرماه تا اول آبان ماه، در اعتصاب غذا بود و طی این مدت، فعالان حقوق بشری، زندانیان سیاسی، کنشگران سیاسی و مدنی، خواستار شکستن اعتصاب غذا و آزادی او شده بودند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر