در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

احمدی نژاد: اگر صدها میلیارد دلار خرج می کردیم، نمی توانستیم مانند امروز قدرت آمریکا را بشکنیم


نقدی:ملت‌‌هاي مسلمان به خاطر مليت ما پشت سر ايران جمع نشده‌اند
احمدی نژاد: اگر صدها میلیارد دلار خرج می کردیم، نمی توانستیم مانند امروز قدرت آمریکا را بشکنیم

جرس: محمود احمدی نژاد در جمع گروهی از نوجوانان بسیجی خاطرنشان کرد "اگر صدها میلیارد دلار هزینه و صدها طراحی می‌كردیم، به اندازه یك حضور آمریكا در افغانستان و عراق نمی‌توانستیم آمریكا را افشا كنیم و قدرتش را درهم بشكنیم ".


فرمانده کل بسیج در همان گردهمایی مدعی شد "اگر قومیت و ملیت خود را پیش می‌كشیدیم هیچ موقع ملت‌های مسلمان اینگونه پشت سر ایران جمع نمی‌شدند."


به گزارش فارس، محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه ۱٣ آبان ماه، در گردهمایی موسوم به "نوجوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام"، كه با حضور سردار پاسدار محمدرضا نقدی فرمانده کل بسیج، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و اسماعیل كوثری نماینده مجلس شورای اسلامی در سالن ۵ آذر مجموعه فهمیده برگزاری شد، طی سخنانی، ساختن ایران را ساختن یك جغرافیا یا یك نژاد و ملیت ندانست و از آن به عنوان الهام‌بخشی به همه ملت‌های عالم یاد كرد و گفت "امروز وقتی ایران ساخته می‌شود، جبهه موحدین و عدالت‌طلبان تقویت و جبهه مستكبران خاموش و ضعیف می‌شود. "


احمدی‌نژاد خاطرنشان كرد: هر حركت مثبت در ایران به معنای عقب‌ راندن دشمنان بشریت و ایجاد فرصت برای سایر ملت‌ها در مسیر بالندگی و شكوفایی است و هر اتفاق مباركی كه در ایران می‌افتد، دل همه ملت‌ها را شاد و روحیه دشمنان بشریت را تضعیف می‌كند.


رئیس دولت دستاوردهای نظام را به معنای یك دستاورد مادی، علمی و اقتصادی ندانست و این دستاوردها را یك دستاورد بشری آرمانی در ‌جبهه حق‌طلبان توصیف كرد.


احمدی‌نژاد بر لزوم ساختن ایران تأكید كرد و با اشاره به دوران حكومت قاجاریان و پهلوی‌ها در ایران یادآور شد: اگر فرض كنیم در این دوره‌‌ها می‌خواستند ایران را بسازند، چشم امید آنها به استعمارگران و دشمنان بود اما نتیجه آن، حضور ۱۵۰ ساله استعمارگران در ایران و تبدیل شدن ایران به یك كشور عقب‌مانده شد.


رئیس دولت افزود: "رئیس جمهور سابق آمریكا تصمیم گرفته بود با یك طراحی و تبلیغات ‌ایران را تسخیر و ریشه ملت ایران را بكند و به همین دلیل افغانستان و عراق را اشغال ‌و صراحتاً گزینه بعدی را ایران اعلام كرد كه همه دنیا ‌این موضوع را قبول كرد و برخی در داخل نیز آنرا پذیرفتند اما چون ملت ایران و رهبری عزیز برای خدا و با ایمان به خدا حركت می‌كردند، این طرح استكباری كه همه آن‌را شكست‌ناپذیر و ملت ایران را شكست خورده می‌دانستند، معكوس و تبدیل به یك فرصت تاریخی برای ملت ایران شد. "


احمدی نژاد اظهار عقیده کرد "اگر صدها میلیارد دلار هزینه و صدها طراحی می‌كردیم به اندازه یك حضور آمریكا در افغانستان و عراق نمی‌توانستیم اولاً چهره آمریكا را افشا كنیم و در ثانی قدرت آمریكا را درهم بشكنیم ".


رئیس جمهور تحریم‌های صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت كه آنها می‌خواستند با این دو موضوع جلوی پیشرفت ما را بگیرند اما چون برای خدا كار می‌كنیم، این‌ها تبدیل به یك فرصت تاریخی شد.

از گمنامی تا نامداری
در این مراسم سردار محمدرضا نقدی سفر احمدی نژاد به لبنان را مورد اشاره قرار داد و اظهار عقیده کرد "امروز اگر یك ملت گمنام در دنیا هیچ كس او را نمی‌شناخت به یك كشور نام‌آور تبدیل شده و رئیس جمهورش در یك كشور دیگر آنگونه مورد استقبال قرار می‌گیرد، همه مدیون ایستادگی و مقاومت در برابر استكبار است. "


فرمانده بسیج با ادعای اینکه "دولت و مسئولان جمهوری اسلامی حرف دل ملت‌هایی كه زیر پای استكبار تحقیر شدند را می‌زنند، گفت: تا زمانی كه این مسیر پر عظمت را همینگونه مردانه ادامه دهیم روز به روز بر عظمت و نفوذ نظام جمهوری اسلامی در قلوب ملت‌ها افزوده خواهد شد.


نقدی اظهار عقیده نمود: "اگر ما قومیت و ملیت خود را پیش می‌كشیدیم، هیچ موقع اینگونه ملت‌های مسلمان پشت سر ما جمع نمی‌شدند و آن گونه عكس‌العمل‌های تاریخی را در حضور رئیس جمهورمان در یك كشور دیگر نشان نمی‌دادند.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینكه همه از ظلم استكبار به ستوه آمده‌اند و به دنبال رهایی از چنگ ستمگران جهانی هستند، از "مواضع ضد استكباری" محمود احمدی‌نژاد در سال‌های ریاست جمهوری او تقدیر كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر