در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزاد

۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

انتقال علی قلی‌زاده به بازداشتگاه اطلاعات



علی‌قلی‌زاده دانشجوی محروم از تحصیل که روز گذشته با حضور ماموران لباس شخصی در منزل پدری‌اش بازداشت شد، به بازداشتگاه اطلاعات منتقل شده است.

اعظم قلی‌زاده، خواهر این فعال دانشجویی با بیان این مطلب به جرس گفت: دیروز حوالی ساعت یک و نیم بعدازظهر سه نفر لباس شخصی بدون ارائه مجوز وارد خانه شده‌اند و علی را با خود بردند.

وی ادامه داد: علی با مادرم در خانه تنها بوده‌اند و هنگامی که تصمیم داشته با تلفن ما را در جریان بازداشت بگذارد، ماموران از این کار جلوگیری کرده‌اند و در برابر اعتراض او و مادرم اسلحه‌هایشان را نشان داده‌اند.

خواهر این عضو ستاد مهدی کروبی در ادامه گفت: علی هنوز تماسی با ما نداشته است اما تا جایی که توانستیم اطلاعات بگیریم او را به شعبه ۹۰۳ دادگاه انقلاب برده‌اند که قاضی حیدری مسئولیت آن را دارد.

خانواده قلی‌زاده امروز به دادگاه انقلاب مراجعه کرده‌اند تا درباره محل بازداشت فرزندشان و وضعیت او اطلاعات دقیق‌تری کسب کنند.

قلی زاده از اعضای شورای عمومی تحکیم وحدت بوده و پس از فارغ التحصیلی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شاهرود، با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد موفق به کسب رتبه ٢٣ شده بود که با وجود قبولی در دانشگاه تهران، از ادامه تحصیل محروم و ستاره دار شده بود.

جرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر